تولد فرهاد مجیدی
کهکشانی ها
درباره تیم استقلال و بازیکنانش
دو شنبه 13 خرداد 1392برچسب:, :: 14:32 :: نويسنده : کوثر(هستی)

تولدت مبارک کاپتان

زندگی نامه ای کوتاه از فرهاد مجیدی ...

فرهاد مجیدی در سوم ژوئن سال ۱۹۷۷ و یا بهتر بگوییم ۱۳ خرداد ۱۳۵۶ در تهران به‌دنیا آمد.مجیدی در یک خانوادۀ اصیل با وضعیت مالی و اجتماعی خوب رشد کرد. کم‌کم به فوتبال علاقه‌مند شد. او در کنار دو خواهر و یک برادر بزرگ شد. برادر کوچک‌تر فرهاد را هم خوب می‌شناسید. فرزاد مجیدی که درست بسان فرهاد از بهمن به استقلال تهران پیوست. فرهاد از کودکی عاشق فوتبال بود. از تیم‌های پایه کار خود را آغاز کرد. گرچه مادرش به‌طور کلی مخالف حضور او در میادین فوتبال بود، اما پدرش از همه نظر یار و پشتیبان او بود. فرهاد مجیدی این روزها هم پیراهن استقلال تهران را برتن کرده است. پیراهنی که با آن به فرهاد مجیدی تبدیل شد و شاید با آن از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

شروع فرهاد از کجا بود ؟؟!

اولین تیم رسمی و تقریباً مطرح او جوانان کشاورز بود. تیمی که با کمبود امکانات مواجه بود اما با این حال این مسأله باعث نشد تا فرهاد مجیدی فوتبال را کنار بگذارد. پس از حضوری تقریبا کوتاه در جوانان کشاورز در همان ردۀ سنی به تیم بهمن پیوست. وضعیت در تیم جوانان بهمن بهتر از کشاورز بود. روزی ۳ بار تمرین می‌کرد. تمرین‌های سنگین و نفس‌گیر. برای حضور در مسابقات استانی به تیم صنایع پارچین پیوست و مدت کوتاهی به صورت بازیکن قرضی در این تیم توپ زد. درخشش او در تیم صنایع باعث شد تا مربیان تیم امید بهمن برای جذب دوبارۀ او تلاش کنند. پس از هشت ماه بازی در صنایع پارچین وارد تیم امید بهمن شد. او می‌دانست که اگر در ردۀ سنی امید موفق ظاهر شود می‌تواند به تیم بزرگسالان و مطرح بهمن راه پیدا کند. پس وقت تلاش بود! تلاشی برای رسیدن به یک آرزوی دیرینه! او پس از یک دورۀ کوتاه به آرزویش رسید و پیراهن تیم بزرگسالان بهمن را برتن کرد. آن روزها بهمن در شرایط خوب و آرمانی قرار داشت. او حالا آرزوهای بزرگتری در سر داشت...

فرهاد آبی شد ! :137:

پس از درخشش در تیم بزرگسالان بهمن به استقلال تهران پیوست. تیمی که همیشه آرزوی پوشیدن پیراهنش را درسر داشت. فرهاد مجیدی می‌دانست که راه سختی در پیش دارد. راهی که به قله‌های افتخار ختم می‌شد. او در استقلال به یک شاه‌مهره تبدیل شد! شم بالای گلزنی و هوش فوق العادۀ او باعث شد که به یکی از موفق‌ترین و محبوب‌ترین بازیکنان آن زمان استقلال تبدیل شود. به‌واقع می‌توان از فرهاد مجیدی به‌عنوان یکی از ستاره‌های اواخر دهۀ هفتاد نام برد. وقتی گل می‌زد، یک دستش را روی سینه می‌گذاشت و دست دیگر را باز می‌کرد! حرکت او بعد از هر گل تکرار می‌شد. فرهاد مجیدی سال‌ها برای استقلال بازی کرد و درواقع همین مسأله باعث شد که امروز محبوبیت خاصی بین هواداران استقلال داشته باشد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 68
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 68
بازدید ماه : 154
بازدید کل : 39231
تعداد مطالب : 73
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1



من تاجيم-استقلال:تک کد

تک کد

<-BlogTitle->
<-BlogTitle->
<-BlogDescription->
<-PostContent->
موضوعات مرتبط: <-CategoryName->

برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب
[ <-PostDate-> ] [ <-PostTime-> ] [ <-PostAuthor-> ] [ ]
درباره وبلاگ

استقلالو عشق است
نويسندگان
آخرين مطالب
موضوعات وب
آرشيو مطالب
امکانات وب
<-BlogCustomHtml->

جاوا اسكریپت


ورود به چت روم:





کد موس استقلال:تک کد